A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Берестечківська міська рада
Волинська область, Луцький район

Пенсійний фонд України інформує

19.05.2021

Про перерахунок пенсій працюючим пенсіонерам

Статтею 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено, що з 1 квітня, без додаткового звернення особи до органів Пенсійного фонду, проводиться перерахунок пенсій особам, які після призначення/попереднього перерахунку пенсії продовжували працювати та набули не менше ніж 24 місяці страхового стажу, але після призначення/попереднього перерахунку пройшло не менше ніж 2 роки. Відповідно до статті 24 зазначеного Закону після 1 січня 2004 року обчислення страхового стажу здійснюється за даними Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування на підставі поданих страхувальником звітів та після надходження даних про сплату єдиного внеску.     З 1 січня 2021 року набрали чинності зміни до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” та Податкового кодексу України, якими передбачено подання єдиної звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і податку на доходи фізичних осіб щокварталу (замість щомісячної). Строки подання такої звітності згідно з Податковим кодексом України становлять 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Тому дані про страховий стаж за I квартал 2021 року будуть відображені в Реєстрі в травні˗червні поточного року. 
Отже, автоматичний перерахунок працюючим пенсіонерам буде проведено після надходження відомостей про сплату єдиного внеску за цей період. При цьому розмір пенсії буде перераховано з 1 квітня поточного року та здійснено відповідну доплату. 
Працюючі пенсіонери, у яких станом на 01.04.2021 не виконуються вказані вище умови щодо страхового стажу, після набуття права на такий перерахунок можуть не чекати наступного автоматичного перерахунку та особисто звернутися з відповідною заявою до органів Фонду.

 

16.04.2021

Зміни в організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги

Кабінетом Міністрів України 29 березня 2021 року прийнято постанову №277 “Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України”.

Відповідно до постанови, до 1 вересня 2021 року Пенсійний фонд України проведе перший конкурс для відбору організацій, які здійснюватимуть виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України. До його проведення виплату і доставку пенсій здійснюватиме АТ “Укрпошта”.

За місцем фактичного проживання з 1 вересня 2021 року отримуватимуть пенсії та грошову допомогу:

  • люди з інвалідністю І групи;
  • особи, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування та потребують постійного стороннього догляду;
  •  особи, які досягли 80-річного віку;
  • одержувачі державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та допомоги на догляд.

Особи з вищезазначених категорій отримуватимуть пенсії та грошову допомогу за власним вибором: або через організацію, відібрану на конкурсі, або через обраний самостійно банк з числа уповноважених.

Інші категорії пенсіонерів, які сьогодні отримують виплату у відділеннях АТ “Укрпошта” або з доставкою додому листоношами, до 1 вересня 2021 року повинні обрати один з уповноважених банків для здійснення подальшої виплати пенсій з переліку.

У разі, якщо до визначеного терміну громадяни не зроблять вибір, виплата пенсій кожному з таких одержувачів з 1 вересня 2021 року здійснюватиметься через поточний рахунок в АТ “Ощадбанк”, який буде відкритий за зверненням органу Пенсійного фонду України, про що одержувача буде проінформовано. Громадяни можуть будь-коли змінити уповноважений банк за власним бажанням.

Додаток: перелік уповноважених банків, через які має здійснюватися виплата пенсій, грошової допомоги у 2021 році.

 

Заступник начальника Головного управління                                                                      Тетяна КОШЛАТА

 

06.04.2021

Зміни до порядку виплати допомоги на поховання та недоодержаної пенсії з 01 квітня 2021

З 01.04.2021 набуває чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1279 «Деякі питання виплати пенсій та грошової допомоги».        

Відтак, виплата допомоги на поховання та недоодержаної пенсії померлого пенсіонера органами Пенсійного фонду України, з 01.04.2021, здійснюватиметься шляхом зарахування коштів на рахунок відкритий заявником в банківській установі із зазначенням карткового рахунку у міжнародному форматі ІBAN.

У зв’язку з цим при прийомі та реєстрації документів для виплати допомоги на поховання та недоодержаної пенсії померлого пенсіонера  необхідно подати:

- відкритий картковий  рахунок у форматі IBAN;

- документ, що посвідчує особу заявника (паспорт, ідентифікаційний код);

- свідоцтво про смерть,;

- витяг з Державного реєстру актів цивільного стану про смерть або довідка про смерть.

Додаток: перелік уповноважених банків, через які здійснюється виплата пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ.

 

Заступник начальника Головного управління                                                                      Тетяна КОШЛАТА

 



 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь